Verzenden

Bestellen en verzenden
Bestellen via www.hoyendia.nl is heel eenvoudig en in enkele stappen klaar.
  1. Maak je keuze uit ons assortiment
  2. Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen
  3. Klik vanuit je winkelwagen op de knop 'afrekenen'
  4. Log in of vul je NAW gegevens in
  5. Selecteer de gewenste verzendmethode en betaalmethode en rond de bestelling af
Het verzenden van je NAW-gegevens en de betaling verlopen via een beveiligde SSL verbinding, zodat je gegevens te allen tijde beschermd zijn.

 

Verzendkosten

Bij bestellingen in Nederland boven de €20,- berekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de €20,- berekenen wij: 

- Naar Nederland: €6,75,- per bestelling*

Bij bestellingen in België boven de €20,- berekenen wij €2,95,- verzendkosten. Voor bestellingen onder de €20,- berekenen wij: 

- Naar België: €6.75,- per bestelling*

Zending via PostNL of DHL

De verzending van je artikel(en) verloopt via PostNL of DHL. Wanneer je bestelling en betaling op werkdagen (Maandag t/m vrijdag) voor 16:00 uur afgerond zijn, wordt het pakketje nog dezelfde dag aan PostNL of DHL overgedragen, zodat je het de volgende dag of de eerstvolgende bezorg dag in huis hebt.* Bestellingen worden op dinsdag t/m zaterdag door PostNL en DHL bij je thuisbezorgd.

Wanneer je je bestelling hebt afgerond in de webshop, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de bestelling. Wij zorgen er vervolgens voor dat je bestelling met zorg wordt verpakt en op die manier veilig vervoerd kan worden. Wanneer de bestelling bij ons verwerkt is ontvang je per e-mail een Track & Trace code waarmee je je bestelling kan volgen.

Wij van Hoy en Dia zullen je bestelling met veel zorg verwerken. Mochten er voor, tijdens of na de bestelling vragen zijn, mail ons gerust. Wij helpen je graag verder.

 Retourneren

Wij verwerken iedere bestelling met zorg. Ben je onverhoopt toch niet tevreden over je product? Of heb je een kapot, beschadigd of onjuist product ontvangen? Dan is het bij Hoy en Dia altijd mogelijk om te retourneren. Hiervoor geldt een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst bestelling.  

Voor een goede en snelle afhandeling is het belangrijk dat de producten die retour komen correct verpakt worden. Verpak het product dus in de (onbeplakte, onbeschreven) originele productverpakking en vervolgens - samen met  - in een nette, stevige oververpakking.

 

Retourvoorwaarden

 
Artikel ongewenst en onbeschadigd?
  • Het artikel wordt vergoed als deze binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen wordt, en binnen 14 dagen na herroeping geretourneerd wordt.
  • Het retourpakket wordt enkel volledig vergoed als deze ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd, indien mogelijk met een formulier met bestelnummer. Het is vanwege de hygiënegevoeligheid van het product(en) helaas niet mogelijk het artikel(en) te retourneren wanneer het gebruikt is.  Bevat het retour gestuurde product gebruikssporen of is het niet in de originele verpakking retour gestuurd, dan wordt mogelijk slechts niets of een deel vergoed.
  • Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
  • Als je je bestelling in zijn geheel terugstuurt, indien mogelijk onder bovenstaande voorwaarden, dan wordt het aankoopbedrag inclusief de heen-verzendkosten van Hoy en Dia naar jou van teruggestort op je rekening (indien betaald).
  • Retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor de directe retourkosten ben je als klant ook zelf verantwoordelijk.
  • Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 3 werkdagen na binnenkomst van de melding van herroeping (onder voorwaarde dat het product/de producten retour gestuurd en ontvangen zijn).
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.
  • Voor de producten gelden afwijkende retourvoorwaarden, omdat het gaat om een hygiëne gevoelig producten.

 

Helaas defect, beschadigd of verkeerd geleverd?
  • We willen je vragen om een defect/ beschadigd of verkeerd geleverd artikel vooraf, per mail te melden met uitleg en foto’s.
  • Wanneer het mogelijk is om het met onderdelen op te lossen zullen we deze zo spoedig mogelijk nasturen. Onze klantenservice zal je hiervan dan op de hoogte stellen.
  • Indien er een vervangend artikel toegestuurd moet worden, krijg je van ons per e-mail aanvullende retourinformatie toegestuurd. In zo’n geval hoef je de portokosten voor de eventuele retourzending ook niet zelf te betalen. De klantenservice zal je deze informatie verstrekken. Je stuurt ons dan eerst het defecte/verkeerd geleverde artikel toe met het verzendlabel en een formulier met je bestelnummer, waarna we bij ontvangst hiervan het vervangende artikel weer naar je terugsturen.
  • Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
  • Wij zullen natuurlijk te allen tijde ons uiterste best doen om dit soort onvolkomenheden te voorkomen.
  • Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van het retour gestuurde product.
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

 

Let op: Wij zijn geen bezoekadres. Het is niet mogelijk om je artikel(en) af te halen of te retourneren op ons bedrijfsadres.